Prodloužený víkend u Maglaiz

Mám pocit, že poslední dobou pořád jenom někam výletuji, nezdá se vám? Ale že je to výletování hezké a krásné a to všechno okolo! Člověk si odpočine od běžné reality a chodu života, změní prostředí, načerpá nové síly a inspiraci a v tom nejlepším případě také stráví nějaký ten čas s blízkými. Takže já jsem spoko, toto všechno se o víkendu totiž odehrálo!

Tentokrát jsem se poprvé vydala k přemilé Maglaiz (neuvěřitelné, že opravdu poprvé, zvláště, když nás dělí nějaká hodinka a půl cesty vlakem :D) a měla možnost ji tak vidět po dlouhé době. A o den později se k nám také připojila Zdeňka, kterou jsem mimo realitu dopisního papíru naživo potkala poprvé. Jak je mým zvykem, snažila jsem se fotit, abych měla fakt vzpomínky zachované takto - a zároveň samozřejmě abych se pak mohla chlubit a zveřejňovat. Jsem moc ráda, že mě má adoptivní dopisová matička k sobě pozvala a že se nezlobila, když jsem večer usínala u kresleného Asterixe a vůbec že to celé vyšlo a že se nám to podařilo naplánovat! ♥


Páteční ranní kafíčkování s flatwhite a dortíky v kavárně Pant v Ostravě.

Ano prosím, tohle je naše jediná společná použitelná fotka s Maglaiz! :D



V pátek jsme se také vydaly filosofovat do Galerie výtvarného umění. A že nám to šlo!



Tohle je snad moje nejvíc oblíbená fotka, awww! ♥


Takové to, když hoří od západu slunce les!



Ham ham ham ham ham!

Ve Frýdlantu nad Ostravicí mají krásnou čajovnu. A kdybych tam nenechala penál s tužkami, tak by byla mnohem hezčí! :D (Mám zapomínací období, o "ztraceném" ISICu zase někdy příště. Přepracování? Určitě!

A ideální fotka na rozloučenou! (Snad mě za ni Maglaiz nezabije, mně se tááák líbí! :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat