Tohle není kniha #4

Neuvěřitelné! Zabralo mi to rok a půl, ale Tohle není kniha jsem opravdu dokončila. Teď se tu na mě kouká svázaná mašličkou a vlastně to v sobě má kus smutku a nostalgie. Opravdu jsem ji dokončila? Opravdu tam není schovaný ještě nějaký úkol, do kterého bych se mohla pustit? No, asi není. Takže hurá do posledního článku této mini-série, ať už bichle může opravdu v klidu odpočívat a nemusí její pohled byl vyčítavý, kdy jako tento článek hodlám napsat. :D
(Ne, vážně, strávila jsem s ní rok a půl, bylo jasné, že si k sobě vytvoříme nějakou vazbu a třeba na ni budu i mluvit. :D)



Dvě dvojstrany, které jsem ještě tak nějak "dlužila" z předchozích dílů. Nejdříve "oslava" - Vánoční tématika, zbožňuji vánoční balící papíry a ty letošní jsem si prostě musela nějak uschovat. ♥ No a druhá dvojstránka je tak trošku spolupráce s Bels, myslím, že je docela jasné, kdo má kterou stranu na svědomí. :D





Podzim! ♥


Sbírka kouzelných věcí, ňach!


Koupila jsem od Týnky stránku z jejího Destrukčního deníku. ♥










Za úkol bylo vystřihnout otvor (Akýýýýý otvor? :D), nedokážete si představit, jak moc mě tam pak až do konce TNK rozčiloval! A zavazel a byl na tom nejméně vhodném místě! :D


Čajovnová spolupráce a vyplňování stránky, díky D.! ♥

Néééé, vůbec ty přilepené flitry postupně neodpadávají, vůbec ne! :D




A co že mám v plánu dál? Nemusíte se bát, podobných tvořivých/ničivých knížek mám velkou zásobu (a to nejen od Keri), vlastně s jednou už jsem začala hned, jak jsem Tohle není kniha stihla dokončit. :D Takže se můžete těšit, čtvrtinový formát se mi osvědčil, takže si asi ještě počkáte, ale můžete se spolehnout na tom, že na něčem tu pracuji. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat