Cestovní deník - Slovensko 2019


Už loni, když jsme s mamkou jely do Norska, tak jsem si vedla cestovní deník a měla z toho velkou radost. Takže když jsme letos jely na Slovensko, tak jsem věděla, že to chci zopakovat. Stejně sestavený cestovní deník, stejně zabalené s sebou všechny ty papírenské drobnosti a odmotané washi pásky a mohlo se tvořit! 

(Teda nemohlo, ani jedna jsme s sebou nečekaně nevzaly nůžky. Mamka s obrovskou zásobou vlny a já cestovním deníkem/scrapbookem. Bez nůžek, haha. Musely jsme je dokoupit. :D )

Takže když jsem jej konečně dozdobila, vytiskla fotky a všechno dokončila, tak jsem využila sluníčka a nafotila jej. Fotky jsem neořezávala, už jsem na to neměla sílu, ale snad to zas tak moc nevadí a omluvíte šňůrku od foťáku a stín parapetu a nějaké drobky a moje prsty a tak... :D










A protože vytištěné fotky jsou i tak stále maličké a v deníku znovu vyfocené, tak tady jsou alespoň v digitální podobě. Moc jsem toho nenafotila, spíš jsme si užívaly okamžiku a hodně odpočívaly a tak... Ale tak alespoň něco. ♥

Slunečná jezera, Senec


Naše každodenní klasika - mamka plete, já si kreslím nebo čtu. A koktejly, om nom nom!

Páteční výlet do Bratislavy. Poprvé!




Léto bez zmrzliny? Je to vůbec možné?!

Jídlo, všechno je o jídle, že jo!
Jak si užíváte léto vy? <3

2 komentáře:

  1. Tenhle cestovní deník, to je skvělé. Má to úžasný formát, líbí se mi, jak tam píšeš i to, co jste dělaly, kolik jste utratily a ta spousta fotek a pásek a tak.^^ Vždycky to působí jako nádherný zážitek i pro ty, co tam nebyli. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ty tvoje deníky prostě miluju. :-)

    OdpovědětVymazat