Můj bullet journal - říjen 2019 až březen 2020

Když jsem v září začínala s Bullet journalem, tak jsem sice cítila, že to nebude jen chvilková záležitost, ale zároveň jsem také věděla, že mě ještě čeká spousta práce, než si najdu ten "můj" systém a na všechno si zvyknu a přizpůsobím si k dokonalosti. Teď je o více jak půl roku později a já od dubna začínám v novém sešitě, protože mi v Leuchtturmu už došly listy... a týjo, nedokážu si představit, že bych měla přejít zpátky na klasický diář. Natolik jsem si systém oblíbila a postupně si jej přizpůsobuji aktuálním situacím a potřebám (ach, jak je to tvárné, to se mi na tom líbí snad nejvíce!), že cokoliv jiného by byl krok zpátky. Já se naopak rozhodla udělat krok dopředu - a od dubna budu plnit stránky deníku ScribblesThatMatter. Chtěli byste o něm článek? O tom, jak jsem si tam všechno od dubna nastavila a mé zkušenosti? Chci si jej nejdříve ohmatat, ale myslím si, že budu mít tak jako tak spoustu dojmů na sdělení!

Ale tímto článkem bych ráda navázala na okamžik, kde předchozí bulletjournalovský skončil - tedy od vyplněného října.




ŘÍJEN



LISTOPAD


Mě ty vyplněné trackery prostě hrozně baví. Mám ráda grafy a tohle má úplně nový rozměr. :D




PROSINEC




Natiskla jsem si pár fotek, abych měla nějakou takovou vzpomínku na rok 2019, radosti. ♥

2020



LEDEN


V poslední době jsem taky hodně na odreagování začala tvořit JunkJournal, jeden mám dokonce hotový, mám jej nafotit?


Jak moc divné je lepit si vylisovaný list kukuřice do diáře? :D




ÚNOR




Malovat si všude tyhle lístky mě hodně bavilo. ♥


BŘEZEN


V březnu jsem poprvé přidala mood tracker, hlavně kvůli tomu, že jsem chtěla využít to razítko, no. :D




Příspěvek do #clipbookvýzva, který jsem nakonec nikam nepostovala, protože jsem jej nestihla dokončit včas.


Poslední den a poslední zápis, no fakt!

Docela mi ztloustnul, ťutík, ♥

Doufám, že jsem vám přinesla něco hezkého do aktuálního šíleného karanténního světa a budu se těšit zase příště, úplně jsem dostala chuť psát na blog častěji, tak třeba se mi to opravdu podaří! ♥ :D

A kdyby vás zajímalo více fotek a momentek z mého diářování/tvoření, docela často něco sdílím na mém diářovém instagramu.

5 komentářů:

  1. No to je úžasné! Já nemám ani tahle hezký deník, a diář, tak to je škoda o něm mluvit.. Fantazie!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá úžasně! A hlavně z tebe mám už několik měsíců pocit, že ti dělá radost a to je na tom to nejlepší. Asi se nechám inspirovat, dlouho jsem podobné věci odkládala, protože mi to nikdy nevydrží, ale... Třeba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je tak boží, nemůžu se vynadívat! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje deníky mě vždy nesmírně bavily - a moc ráda jsem se jím nechala unést, nadchnout a snad i trochu inspirovat i teď. :) Na tvůj diářový instagram určitě mrknu. :) Nejvíc mě nadchly asi ty grafy, to je fakt něco, nad čím slintám a co si určitě chci taky vyrobit! :D
    Já popravdě hledám pořád (už tak rok) nějaký svůj nový styl, začátek, něco, co by fungovalo... předtím jsem si vedla různé sešity, ale bujo ne. A nějak se mi nedaří ho zprovoznit - zatím. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce. O BuJo už delší dobu uvažuju, ale pořád jsem odolávala. Jenže čím víc takové inspirace vidím, tím nalomenější jsem to zkusit, až skončím se současným diářem. I když s mou úpravností bude vypadat o několik tříd hůře, stejně skončím přinejlepším u minimalismu. :D

    OdpovědětVymazat