JunkJournal #1

 


Myslím, že jsem tu na blogu už někdy dříve zmiňovala JunkJournaling. Hrozně jsem si tento způsob kolážování a tvoření oblíbila, zvlášť v poslední době. Pomáhá mi na chvíli zaměstnat ruce a hlavně u toho nemusím nad ničím přemýšlet, prostě jen stříhám a lepím. Baví mě ten koncept - člověk využije účtenky a ústřižky a zbytky papíru a dalších materiálů, tedy "junk", a vdechne jim nový život. A že mně se takových papírových zbytků na stole vždycky válí tolik! A přesto je nikdy nedokážu vyhodit, protože se mi v něčem líbí a přece se určitě najde způsob, jak je využít, že... A od toho tu mám junkjournal. Vyráběla jsem si ho sama koncem loňského roku, úplně si vybavuji, jak jsem skládala k sobě různé papíry, které jsem měla doma, sešívala je ručně k sobě růžovou nití a pak se to všechno pokoušela dát dohromady pomocí tavné pistole... S výsledkem jsem pořád spokojená, teď nejspíš ještě o něco více, protože čím víc do něj lepím, tím se stává macatější a to je další kouzlo, co mám u všech sešitů a skicáků ráda, jak je na nich postupně vidět ten čas, co u nich člověk stráví. ♥ Před pár dny jsem zaplnila první třetinu, tak jsem si říkala, že by bylo fajn moje oblíbené části vyfotit a vložit je do článku. Trochu pro inspiraci, trochu pro barevnou a třpytivou záplavu, která se v této době rozhodně hodí. Užívejte!

Tady je úplně vidět, jak jsem se to snažila všechno sešít/slepit dohromady. :D

Ráda se účastním různých junkjournal výzev na instagramu. ♥









Tady ta směs do mléka z fialového sáčku byla hrozně dobrá!



Na levé stránce jsem musela zaznamenat začátek mého dobrodružství s Oxford Nanopore.




Stopa z prvního lockdownu a všech informací, které se na nás valily.


Nejraději mám děkovné kartičky a obaly z objednávek a papírnictví. ♥

Na levé straně vzpomínka na výlet s mamkou do Prahy.


Taylor Swift - Folklore ♥♥♥



"Always tired. Sometimes scared." To myslím naprosto vystihuje aktuální situaci.




Mějte se hezky a opatrujte se a třeba trochu tvořte, je to fajn na zapomenutí (alespoň na chvíli) na to všechno, co se teď děje ve světě kolem nás a třeba i v našich životech. Dokumentování a zároveň tvoření a trocha nepořádku, to mám nejraději. ♥


2 komentáře:

  1. Závidím všem, kteří umí touhle formou zapomínat, tvořit a užívat si. :) Je to krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoření takových kolážových deníčků vypadá jako docela fajn činnost. A také je to hezké na pohled.

    OdpovědětVymazat