Můj bullet journal - duben až září 2020


Pamatuji si, jak jsem sepisovala můj první článek o metodě Bullet journal. Měla jsem za sebou teprve měsíc a vlastně jsem ještě ani nevěděla, jak dlouho mi to bude vyhovovat a jak dlouho budu takhle fungovat. Aktuálně mám za sebou rok a skoro měsíc a už si nedokážu představit, že bych se měla vrátit k některému klasickému diáři. Celý systém se za ten rok se mnou vyvíjel a vždycky se mi podařilo si jej přizpůsobit tak, abych byla maximálně spokojená. Postupně jsem obměňovala měsíční stránky, někdy jsem více kreslila, jindy psala, občas jsem měla stránku na den, jindy jsem jich tam dokázala vecpat i pět. Během dovolené v Rakousku v červenci jsem si bujo dokonce ani nevedla - nahradil ho cestovní deník. A to se mi na tom zalíbilo asi nejvíce - ta flexibilita. V září dopíšu toho fialového krasavce a od října se přesouvám do nového sešitu. A těším se, moc, zase to bude nová značka, nový materiál, nové příběhy! Ale o tom zase jindy.

V tomto článku bych se chtěla s vámi podělit o mé oblíbené střípky a útržky z předchozích několika měsíců. Karanténa, spousta práce, mental health, priority, spousta kafe a cukru a ovoce a uměleckých potřeb.

Pro připomenutí - útržky z modrého fešáka najdete v tomto článku. ♥
















Pokud chcete vidět více, opět připomínám můj diářový a tvořivý instagram.
Mějte se hezky a dávejte na sebe pozor. ♥

1 komentář:

  1. No já prostě zas jen čumím, jak je to nádherný, barevný, chaotický, přehledný... boží!

    OdpovědětVymazat