Čajovnové kecy v kleci

Jedna v Opavě, druhá v Olomouci.
Jedna fušuje do lázeňství, druhá si hraje na ajťáka.
8 společných let na gymplu, několik ve stejné lavici, vzpomínek a zážitků nespočetně.
A teď zase několik týdnů, co jsme se neviděly.
Protože vysokoškolský život, haúúú.
Tákže čajovna, něco sladkého a pár hodin na prodrbání všeho kolem a ták.
Máme se rády, tralala. :3


(Já klasickým písmem, B. tučně.)

,,Ňach, ty polštáře tu jsou úžasné."
,,Mám v plánu si ušít potahy na polštáře. A ze stejné látky závěs na střešní okno a potah na postel."
,,Taková tvůrčí nálada, jo?"
,,Úplně strašně moc. To jsou takové ty návaly... Ale pak třeba druhý den jsem úplně mimo... Teď jsem u zkoušek žila jen na čajích a kaších..."
,,Ale to je hrozné, jak se teď nevidíme."
,,Je to strašný, Éďa se učí, my dvě jsme pryč a ten zbytek je sice tady, ale..."
,,... ale prostě nejsme schopné se slézt. To je tak depresivní, jak jsme rozházené..."


,,Já jsem včera něco hledala a tradičně jsem nemohla usnout, protože hned jak něco začnu hledat, tak je to v p*deli!"
,,Takové problémy bych chtěla mít, když lehnu tak usnu."
,,Tak to máš dobrý, já bych chtěla tlačítko a spala bych. Ne, já začnu přemýšlet, co musím koupit, co zařídit, nachystat připravit..."
,,Haúúúú."
,,A prskavky a svíčky, ty prostě miluju poslední dobou!"


,,To je krize, vždycky si vybrat ten nejlepší čaj."
,,To je... že bych si dala ten protistres?"
,,Mně se tam líbí ten mandlový docela..."
,,Dobře, tak já mám vybraný."
,,Tak si zacinkej, ňach."
*cink cink cink*
,,Doufám, že to bude mít nějaké fotogenické konvičky... a nedáme si k tomu i nějaké oříšky?"
,,Počkej, třeba nám k tomu nějaké donese."
,,Ale toho bude určitě málo, já mám žravou..."


,,Ještě potřebuji nějakou hlubokomyslnou konverzaci..."
,,A jééé... a já jsem ti chtěla něco ukázat... mmm, co to je?"
,,Nejsou to takové ty vonné svíčky?"
,,A né takové ty tyčinky? Mám je doma, ale nemám odvahu je zapálit, protože pak budou čoudit všude možně..."
,,Húúú, ale voní to hezky."
,,A už vím, co jsem ti chtěla říct, chtěla jsem ti popsat, jak chceme předělat kuchyň!"


,,Milujeme deníčky, do kterých se dá psát úplně všechno!"
,,Já tam mám všechno, vzadu spoje, z druhé strany školu, z prostředku rozvrh a biorezenonanci, plus milion lístečků... a ještě tady mám hesla, co tam dělají? O nich nevím... a pin a na wifi a ták..."
,,Tady do toho deníčku já zase kreslím a teď píšu..."
,,Mmm, taky teď mám něco rozkresleného, rozepsaného..."
,,My jsme tak tvůrčí!"


A možná tento článek nemá hlubší smysl, ale tak... nevadí. Nebo snad ano? 3:)
A vůbec, čajovny jsou úžasná místa.
A čaj inspirativní.
A tak se stalo, že po cestě domů se mi v hlavě usídlila myšlenka na nový design, tralala. :3
A vůbec, uvařte si čaj, já tu mám také další.
A proč v tomto odstavci začínám každou větu písmenkem ,,A"? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat