Tohle není kniha #1

Není snad nikdo, kdo by neslyšel něco o Destrukčním deníku (DD) (v originále Wreck this journal), jakmile se objevil v českém překladu, tak jej bylo všude plno. A nejspíše právě díky jeho popularitě se do češtiny přeložily i další podobné chujovinky, nejen od Keri Smith (autorka DD). Jsem pro každou takovou špatnost, zvláště, když to má něco společného s umělčením, tvořením a kreativním vyžitím, takže tahle "mánie" mi přesně kápla do noty. A právě Tohle není kniha (TNK) byla mou motivací k úspěšnému zvládnutí zkoušky z Obecné chemie. Bylo to těžké, náročné, schovávali se v tom procesu slzy, víno, vztek a spousta vypsaných zvýrazňovačů... ale já svou odměnu nakonec získala a mohla začít plnit úkoly. Většina lidí zná DD, ale o dalších "dílech" už neví, nebo je alespoň tak veřejně neprezentuje - já na to šla naopak a začala tedy s TNK. A postupem času se mi začalo stále více líbit, co mi pod rukama vzniká. Byl by velký přehršel a spam, kdybych tu postovala každý úkol zvlášť (navíc většinou pracuji na více věcech zároveň a hlavně mi to stráááášně trvá, jako, začala jsem v červnu, je prosinec a já mám za sebou teprve čtvrtinu? Aha aha. :D ), takže se tu moje "kouzelná červená knížečka", jak jí přezdívám, objeví načtyřikrát - pěkně po čtvrtinách (haha, jak nečekané).

Pokud TNK vůbec neznáte, tak vám tu ve zkratce vysvětlím, o co se jedná. Základní myšlenkou je, že "tohle není kniha", je to prostě předmět, který se může proměnit v cokoliv chcete. Takže na každé stránce máte nápad, co by to mohlo být, když né kniha. A nejsou to nutně věci, ale třeba i myšlenky, úkoly, zapeklité věci, pod kterými si v tu chvíli ani nic nedokážete představit. A to je podle mě to hlavní kouzlo, je jen na nás, jak co pojmeme, nic nás neváže, takže když sto lidí udělá stejný úkol, může z toho vzejít sto jiných věcí.


A tady vám tedy přináším první čtvrtinu mých stránek, toho, jak jsem si vyhrála a interpretovala.
A co je nejdůležitější, hlavně jsem se u toho bavila, což by měl být základní předpoklad pro to, co děláte.


Jedním z prvních úkolů bylo knihu zamaskovat. Tak, aby nikdo nepoznal, že je to ona. Já na to šla lišácky a rozhodně už teď můžu říci, že obálka se bude ještě měnit, často ji předělávám, dodělávám, správné agentské maskování.

Tohle je potíž - cílem bylo nosit TNK celý týden všude s sebou, huuu!

Hodilo by se označení #zivot_vysokoskolaka, že? :D


Jedna z mých nejoblíbenějších dvojstran, lodička. ♥






Kresleno v nevrlosti na skále s výhledem na přehradu. Beskydy, Bystřička!

Lodičky vyráběné s maminkou, ňach!





Úkolem bylo rozpohybovat TNK. A já měla své peříčkové období (následované "nesnáším peříčkááá, nesnáším nesnáším nesnáším!!!!"), také jsem se nechala inspirovat citátem na záhlaví blogu milé Christiiinky a rozhodla se TNK nechat tak trošku... rozletět. Asi zatím jedna z mých nejoblíbenějších stránek. (A jak to ze začátku vypadalo hrozně emo a deep a tak, jak to bylo pouze nabarvené načerno bez peříček! :D)




S mou nejmilejší Editkou, posílám pusu! ♥


Za cíl na některé z prvních stránek bylo, že si mám myslet číslo, nalistovat stranu o deset větší nebo menší než dané číslo a úkol okamžitě splnit. Takže jsem se do toho vrhla. Tahle strana byla hotová jako jedna z úplně prvních.

Ještě chybí ukázat dva úkoly. Tím prvním je "tohle je galerie", ale to je něco dlouhodobnějšího a musím na to dostat trochu odvahy, tak třeba v dalších dílech. Druhým pak je putovní dopis, který doufám někde putuje a někdy také doputuje zase zpátky ke mně. :D A ještě jsem vám samozřejmě neukázala hned tiráž a první stránky TNK než přijdou na řadu úkoly. Na těch je aktuálně no... vlastně tam není nic, takže s těmi se budu chlubit až uznám, že jsou hodny chlubení.

Doufám, že jsem vás příliš neunavila přehršelem barevnosti, mého tvoření a tak. Chtěla jsem se o to s vámi podělit, protože tohle je něco, co mě teď hodně baví a vyplňuje mi to volný čas... no, nejen volný, většinou mi to vyplňuje čas, který jsem měla strávit učením, ale to už je věc jiná. :D Samozřejmě budu moc ráda za každou zpětnou vazbu, jsem o to více nadšená, když nadchnu i někoho dalšího.

Užívejte dne a usmívejte se na své okolí!
(A nechte se nadchnout a inspirovat adventní atmosférou, já jsem z toho letos obzvláště nadšená!)

Žádné komentáře:

Okomentovat