Tohle není kniha #2

Tákže. Po roce od zakoupení Tohle není kniha jsem se dostala do půlky. To by prosím chtělo potlesk a famfáry. Závratné tempo, opravdu, s takovou se k Destrukčnímu deníku a podobným knížkám, kterých mám plnou poličku, nikdy nedostanu, ach jo. :D Ale, neztrácejme naději, třeba se to v dobré obrátí. Ty z vás, kteří nemáte tušení, o čem to tu píši (a nedivila bych se, Tohle není kniha už je tak rok z módy :D), odkazuji na první díl této "minisérie", tam najdete více informací.

Ale teď už tedy k samotné druhé čtvrtině. Nebudu to moc obkecávat, teda, alespoň se budu snažit. Kdybyste měli nějaké dotazy nebo toužili po vysvětlení něčeho konkrétního, komentáře jsou vám k dispozici. ^^





S nejmilejší Bels. ♥





Prostě ta fotka. :D :D :D










Ono je to průsvitné. ♥





Za úkol bylo nechat TNK přes noc někde venku, bojím bojím!



Třpytky. ♥

Agentovská fotka focena mým milým. ♥




A po vyčerpávající záplavě fotek čas na dva bonusy. :D

1. TNK jsem fotila za krásného slunečného odpoledne v parku po cestě do práce. Bylo nádherně, kolem spousta lidí, sluníčko svítilo, nebyl důvod se strachovat. Ale jak jsem šla v noci z práce... ehm, přišly bouřky, deštník byl zbytečný a všechno, co jsem měla s sebou zmoklo. Nakoupené oblečení, jídlo, diář, peněženka, foťák, já... a ano, také i Tohle není kniha. :D Takže jsem ráda, že jsem to nafotila dřív, než se z ní stala harmonika, aktuálně čekám, až pořádně uschne, abych mohla kontrolovat škody. :D


2. Jednoho úkolu, který v tomto článku ještě není zveřejněný, neboť není dokončený, se účastnila i milá Christiiinka. Pro čtenáře blogu je záhadná a anonymní a tak, ale že jste to vy, tak vám odhalím část její identity. Je to totiž kočka! Ňuf!


A to už by bylo pro dnešek opravdu všechno. Jak jsem zmínila už v úvodu článku, v komentářích jsem tu pro vás.
Slunce v duši, radost v srdci, úsměv na tváří a spoooustu barev a třpytek kolem sebe! ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat