Lodičkový notýsek #1

Na začátku letošního roku jsem si dala předsevzetí, že celkově budu více tvořit, odpočívat u kreslení a malování a kolážování. A také hlavně, že přestanu tolik řešit, jestli to za něco stojí nebo jestli to má nějakou uměleckou hodnotu, hlavně když si odpočinu a budu relaxovat. Ideálním prostředníkem se pak pro mě stal lodičkový notýsek. Koupila jsem si jej strašně zalevno v KIKu a jedná se vlastně o věc na způsob lodního deníku nebo třeba midori cestovních deníků - kožený obal s vnitřními gumičkami a jednou gumičkou, která vše drží pohromadě. Vlastně se ani nejedná o notýsek jako takový, spíše o kožený obal, do kterého jde vkládat spoustu vnitřků. A proč lodičkový? Obal je černý a na něm je plachetnice. Neexistuje snad nic lepšího, co by se ke mně hodilo více! V tom mém mám tedy vložený jeden nelinkovaný sešit na to moje "tvoření" (dva takové tam byly už při koupi), druhý pak čtverečkovaný na myšlenky a nápady. A protože jsem nedávno dokončila první nelinkovanou vložku, chtěla bych moje nejoblíbenější stránky zveřejnit i tady na blog. Postupně ty moje výtvory zveřejňuji už na tumblr, takže pokud jej sledujete, tak jste je asi viděli. Ale já je chtěla mít i někde pěkně pohromadě - a navíc, né všichni jsou fanoušci této sociální sítě, že ano. :D



(Fotky nejsou chronologicky seřazeny.)

















Byl skvělý pocit, když jsem sešitek dokončila a sama sebe mohla poplácat po rameni, že jsem splnila to, co jsem si předsevzala. A hned po tomto jsem začala s dalším a stránky se pomalu začínají plnit. Možná jsem hračička, ale přesně to, co jste mohli vidět na předchozích fotkách mi vždycky dodá spoustu energie a motivace. A zároveň také osobní terapie, když cítím úzkost a celkově se necítím dobře. A to je to, co bylo účelem. Ale nejvíce mě baví procházet zaplněnými stránkami - je to něco podobného jako s Tohle není kniha nebo deníkem. Člověk u toho může tak trošku zavzpomínat a zároveň sledovat, jak se vyvíjí (třeba v příspěvcích z poslední doby je hromada teček, asi tečkové období :D).

U čeho nejraději relaxujete vy? Máte také nějaký svůj notýsek, plný obrázků a tak?

1 komentář:

  1. Moc pěkné :-) . Já jsem si nikdy žádné předsevzetí nedávala, ale letos jo, a to taky, že chci víc odpočívat. Jinak si toho života ani nedokážu užít a budu v důchodu. I když si to uvědomuju, tak jsem odpočívat nedokázala. Jsem proto fakt vděčná kamarádce, která mi poradila kratom , který mi pomohl hodit se do pohody a začít si život pořádně užívat :-) .

    OdpovědětVymazat